النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: مشكله في تشغيل لعبه PES 2018

عضو

مشكله في تشغيل لعبه PES 2018

السلام عليكم اخواني الاعزاء . يارب تكونوا دايما بخير استفساري عن لعبه Pes 18 ومتطلباتها الغريبه جدا
    انا امكانيات جهازي لن اقول انها جباره أو جيده جدا بل هي معقوله لتشغيل العاب مثل فيفا وبيس ، بروسيسور core i3 3.3 GHz , ram 6g , Nvidia gt 730 2gb ddr5
    وكنت العب Pes 17 وفيفا 17علي اعلي شئ بدون مشاكل وايضا فيفا18 تعمل جيدا لكن Pes 18 فيها تقطيع رهيب وجربت ملفات لازاله اللاج ولكن مازالت اللعبه بطيئة علي low وايضا بحثت علي مواقع اجنبيه وجدت أن اللعبه بطيئة عند آخرين رغم إمكانياتهم العاليه . ارجو الافاده

عضو برونزي

رد: مشكله في تشغيل لعبه PES 2018

بس يابرنس بعد تجربتى للعبة لاحظت فيها لاج جامد وبعد بحث طويل جدا اكتشفت ان العيب فى تعريف كارت الشاشة وبما ان كارتك انفيديا لست ادرى ماهو التعريف المناسب لكارتك لان عندى كارت amd والتعريف المناسب لكروت amd وبدون لاج whql-win10-64bit-radeon-software-crimson-relive-17.7.2-july27 ويمكنك تثبت التعريف المناسب لكارتك والذى يعمل بدون مشاكل ويفضل تثبيت تعريف قبل صدور اللعبة وجرب كذا تعريف وان شاء الله يثبت معاك
    التعديل الأخير تم بواسطة wcw 321 ; 08-10-2017 الساعة 00:51

عضو

رد: مشكله في تشغيل لعبه PES 2018

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wcw 321 مشاهدة المشاركة
    بس يابرنس بعد تجربتى للعبة لاحظت فيها لاج جامد وبعد بحث طويل جدا اكتشفت ان العيب فى تعريف كارت الشاشة وبما ان كارتك انفيديا لست ادرى ماهو التعريف المناسب لكارتك لان عندى كارت amd والتعريف المناسب لكروت amd وبدون لاج whql-win10-64bit-radeon-software-crimson-relive-17.7.2-july27 ويمكنك تثبت التعريف المناسب لكارتك والذى يعمل بدون مشاكل ويفضل تثبيت تعريف قبل صدور اللعبة وجرب كذا تعريف وان شاء الله يثبت معاك
    شكرا لردك اخي ، بس انا جربت التحديث الأقدم من التحديث الجديد بدون فائده ، هل إمكانياتي دي قليله علي اللعبه ؟

المفضلات