صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 30 من 36

الموضوع: مطلوب بمؤسسة كبري help desk

عضو

رد: مطلوب بمؤسسة كبري help desk

يا جماعة انا اسف انا اسف لو قولت حاجة غلط واولا انا بشكر الاخ ra7eeel2002 على كلامة الجميل دوت و اقسم بالله انا مغلطش ولا كان كلامى خارجى و ثانيا انا اسف حتى لو معملتش حاجة بس بجد انا مدايق من لومارك من كلامة معاية المفروض انة راجل فى منصب جامد فى المنتدى يروض علية برض احسن من كدة المهم انا اسف لو زعلت حد بس اقسم بالله انا مغلطش فى حد ولا خرج منى اى كلام غلط حتى فى الرسائل بتاعتى الى اتحزفت انا بقول للراجل دوت ابعت ميل الشركة للناس مش همة يبعتة .c.v بتاعتهم افرد فيها بنات يرضى حد اختة تبعت c.v لواحد وفيها العنوان و رقم الموبيل احنا مجتمع شرقى و عيب الى بيحص دوت لو حد يرضة اختة تبعت ال c.v لواحد يبقى انا غلطان و انا اسف

عضو

الاخ ra7eeel2002 انا بشكرك جدااا على كلامك معاية والله انا اعتزرت وانا مش غلطان عشانك انا متشكر على كلامك و ثانيا انا مقدرشى اعمل هاك على الموقع عشان دوت يعتبر بيتى انا اكتسبت خبرة و معلومات من الموقع دوت وانا بشكرك على كلامك وانا والله مش مستنى وظيفة help desk ديت انا الحمد الله بشتغل فى مجموعة طلعت مصطفى Systems Engineer و بحصل على مرتب محترم الحمد الله انا مش مستنى الوظيفة الى مكتوبة بس والله فى بنات زمايلى قالو لية الموضوع دوت و بيشتغل help desk مش معقول هيبعتة c.v لواحد فى ارقام الموبيل و البيت و العنوان و كل معلوماتهم و متشكرا جدااااا يا اخ ra7eeel2002على كلامك معاية و ان شاء الله اشوفك ماسك منصب كبير فى المنتدى

إداري سابق الصورة الرمزية الفجر القادم

السلام عليكم

الاخ رحال ، أرجوا ان لا تتكلم عن ما لا تعلم ، فانت لا تعرف ماذا كتب الاخ توفيق كامل.
    هل ترضى انت ان يتهمك أحد بالكذب والخداع ؟
    هل كان يرضيك ان تبقى مشاركته حتى يعود صاحب الموضوع ويقرأها ويرد عليها وندخل في دوامه من الردود ؟
    لماذا يوجد مشرفين واداريين اذا !!!
    لكي نرى الخلاف ونكتفي بالمشاهده !

السيد توفيق كامل :
    انا أسامحك باتهامك لي بأن صاحب الموضوع (( بتاعي )) ، فهذه تهمة أقل من أردها .

هذا ردك اللذي حذفته انا في اول هذا الموضوع :

يا سيدى متكتب عنوان الشركة ولا انت عاوز اكتر من c.v عشان تعمل c.v لنفسك يا بشمهندس يا محترم الى عاوز يخدم الناس يديها عنوان او ميل الشركة مش يبعتلك انت خليك محترم و متبقاش كذاب و يا استاذ لو عاوز صيغات لى c.v ابعتلك
    لك كل الحق ان تطلب عنوان الشركه من صاحب الموضوع ، ولكن ليس لديك ادنى حق ان تتهم الرجل بالكذب والخداع وتطالبه بأن يكون محترما في الوقت الذي لا تحترمه أنت !
    ثم تعود بعد ذلك لتحلف بالله انك ( مغلطش )مع أحد !!!
    ترى من منا يحق له ان يشكي الآخر ؟
    هل تعلم أنني حذفت ردك سابقا دون أن أقوم حتى بإعطاءك مخالفه .

لا ادري لماذا يتهجم البعض بسبب وبلا سبب على المشرفين !!!
    وكأننا أعداء قدامى ، او ان لنا ثآرا عند البعض منهم !!!
    يا سبحان الله ...
    [CENTER][CENTER][CENTER] [SIZE=4][/SIZE]
    [SIZE=4][COLOR=Red]ما أروع أن يكون الإنسان حيا هذه الأيام, وما أروع أن يكون الإنسان عربيا هذه الأيام. [COLOR=Black]عاد العرب للتاريخ[/COLOR].
    [COLOR=Navy]شكرا يا أبطال تونس الخضراء, وشكرا يا ثوار مصر الأحرار [SIZE=4]، شكرا ابناء عمر الم[SIZE=4]ختار[/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR]

[/SIZE] [/CENTER]

[URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=108662"][COLOR=Blue][B]مـعـــــــركـــــــة الـــمـعــانــــــــــــي [/B][/COLOR][/URL][COLOR=SeaGreen][SIZE=4]
    [/SIZE][/COLOR][/CENTER]
    [SIZE=4][FONT=Arial][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=117801"][COLOR=red]كُن عربياً :[/COLOR] [COLOR=blue]استخدام المصطلحات التقنية العربية[/COLOR][/URL][/B][/FONT][/SIZE][/CENTER]

عضو

انا بتكلم لو اختك بتشتغل فى هذا المجال هترضى تبعت c.v بتعها لولد و انت متعرفشى مين دوت و ترضى يكون معاة رقم الموبيل بتعها و البيت و التليفون بتاع البيت لو هترضى انا اسف على الى انا قولتة و بعدين ناس كتير بدور على شغل فا اى بنت مهتصدق و المفروض يكتب عنوان الشركة او الميل مش ياخد c.v و خلاص

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tawfik.kamel مشاهدة المشاركة
    انا بتكلم لو اختك بتشتغل فى هذا المجال هترضى تبعت c.v بتعها لولد و انت متعرفشى مين دوت و ترضى يكون معاة رقم الموبيل بتعها و البيت و التليفون بتاع البيت لو هترضى انا اسف على الى انا قولتة و بعدين ناس كتير بدور على شغل فا اى بنت مهتصدق و المفروض يكتب عنوان الشركة او الميل مش ياخد c.v و خلاص
    يا عم البنات ادرى بشئونهم ... و لو على موضوع انة عاوز كام c.v. زى ما انت متخيل مفهاش حاجة اهووو فى النهاية المنتدى دة للتعليم و تبادل الفايدة

عضو

;كفاية مشادات يا جماعة وبدل ما انتم بتضيعوا وقتكم فى خناقات ياريت تشوفوا كلام تقنى تتكلموا فيه احسن من الخناقات اما الاخ اللى عامل اعلان الراجل كتر خيره ويشكر بس عليه يوضح اكتر اما الناس اللى بتشكك عليهم انهم ما يبعتوش حاجة على الميل بتاع الراجل وكده يكون كل واحد استريح وياريت تقفلوا الموضوع ده وكفاية خناقات ياجماعة وتسمعوا كلام استاذنا لومارك
    abadsharona هو اسم فرعونى يعود الى 4000 عام وهو لاحد المناطق الموجودة فى صعيد مصر

عضو فضي الصورة الرمزية alasmer68

السلام عليكم...

من الغريب جدا إفتراض سوء النية إلى هذا الحد وهذه الدرجة.

بل وحتى الآن لست أدري بأي حق ما زلت مصرا على فرض سوء النية في الرجل؟؟

يا عزيزي أنت في مكان عندما لا تحترم أحد زائريه بهذه الافتراضات، فأنت بذلك تحقر كل من يتواجد فيه...

أظهر بعضا من الاحترام بافتراض حسن النية عند الخلق حتى يحترمك الخلق.

هدانا وإياك الله.

خالص تحياتي.
    أبو محمود

عضو

يا جماعة احنا اتكلمنا فى الموضوع دوت كتير و الموضوع اخد اكثر من حجمة وانا بعتزر لو زعلت حد انا اخوكم برضة و بعتزر للمنتدى و اعضاء المنتدى ولو مارك لا مش بعتزرلة عن حاجة عشان بصراحة كلامة كان جامد معاية بس فى الاول و الاخر احنا اخوات وانا متأسف لو زعلت حد

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alasmer68 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم...

هل لي بسؤال؟؟

هل تقبل أن يقول عنك أحد ( أنت كذاب ) هكذا أمام الجميع.
    الأخ tawfik.kamel مع احترامي وتقديري نعت الأخ كاتب الموضوع بالكذب وقال عنه (( أنت كذاب ))
    فكيف تريد من الاداره أن تعالج؟؟
    وما هي الطريقة بنظرك أخي الكريم.
    والله أنا لو مكان الاداره لما شطبت رده حتى يراه الجميع بدل أن يظهر بمظهر البرئ.

آسف أخي لومارك
    آسف للجميع فلم أستطع السكوت أكثر وهو يتهم الكل ويكرر أكثر من مره أنه لم يخطئ...

أرجو من الجميع أن لا يحامي عن أحد قبل معرفة الحقائق..

خالص تحياتي للجميع

شوفو لومارك رد علية ازاى يا جماعة و بخصوص اللغة العربية لو فى غلط فى الكلام انا ممكن عشان كنت بكتب بسرعة فا حصل غلط فى الكتابة على العموم يا لومارك احنا بشر و كلنا بنغلط و نصيحة ليك ياريت تتكلم مع الناس بأسلوب افضل من كدة

عضو برونزي

اخي ابو محمود اريد ان اخبرك شيئا هكذا نحن البشر نعيب زماننا والعيب فينا وما لزماننا عيب سوانا والله يا ابو محمود لو تحدثنا لاربعين سنة قادمة ما راح نتغير
    على فكرة انا تقريبا انتهيت من موضوع MCT ولي عتاب عندك انك ما سألت عني

عضو فضي الصورة الرمزية alasmer68

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sr_smsm2000 مشاهدة المشاركة
    اخي ابو محمود اريد ان اخبرك شيئا هكذا نحن البشر نعيب زماننا والعيب فينا وما لزماننا عيب سوانا والله يا ابو محمود لو تحدثنا لاربعين سنة قادمة ما راح نتغير
    على فكرة انا تقريبا انتهيت من موضوع MCT ولي عتاب عندك انك ما سألت عني
    السلام عليكم...

أخي أرجو أن تسامحني فوالله لو تعلم بالوضع الذي أعيش لعذرتني

على كل حال ألف مبروك ويا رب تتم الـ MCT على خير وتوزع الحلو أيضا.
    وآسف مره أخرى.

أخوك أبو محمود

عضو فضي الصورة الرمزية lumark_s

شوفو لومارك رد علية ازاى يا جماعة و بخصوص اللغة العربية لو فى غلط فى الكلام انا ممكن عشان كنت بكتب بسرعة فا حصل غلط فى الكتابة على العموم يا لومارك احنا بشر و كلنا بنغلط و نصيحة ليك ياريت تتكلم مع الناس بأسلوب افضل من كدة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    يا رجل ما خطبك؟؟؟ وما به أسلوبي؟؟ هل أخطأت في حقك؟؟ أو أسأت لك؟؟ أنا صدقاً محتار!

تقول لي يا ريت يكون إسلوبي مع الناس أفضل من هذا، ماذا فعلت أنا؟؟ كل ما هناك أنني نصحتك نصيحة لله تعالى، ومن ثم حررت لك مخالفة على تطاولك على أحد الأعضاء وأحد أعمدة الإدارة، هذا كل ما قمت به، فأين الخطأ فيما فعلت وفي إسلوبي يا أستاذ؟؟

هان عليك القسم يا أخي أن تحلف بالله العظيم بأنك لم تخطىء؟؟؟ فعلاً حسبي الله ونعم الوكيل، يا راجل هل القسم هين عندك لهذه الدرجة؟؟ لا حول ولا قوة إلا بالله.

ثم أنا قلت لك إقتدي بالرسول الأعظم، فما العيب في هذا يا رجل! أنت رددت على كاتب الموضوع بشكل سلبي، وإتهمت الرجل بأنه كاذب وإتهمته بأنه غير محترم، ولم يكن داعي لكل هذا الرد من طرفك، فهل تعي ما تكتب أخي الكريم؟ أم أنك بأن ردك كان عادي ويخلو من أي إسائة؟؟

بعدين أنا لم أستهزئ بك أخي الكريم، انا نصحتك بأن تحسن من لغتك العربية والتي يبدو أنها لغة عولمة من الطراز الحديث، هل قرأت ما كتبته يداك؟؟ أين الخطأ في هذا؟؟ هل تعتبر النصيحة إهانة؟؟ فعلاً الدنيا آخر زمن!!!

أنا أحزن لما أشوف عضو في هذا المنتدى بمثابة الأخ عندي أن تكون هذه هي طريقة كتابته وهكذا هو فهمه لللغة العربية، هذا ما يحزنني، ولما أستهزء بك يا أخي وأنا لا أعرفك، وقد تكون أحسن مني وأتقى مني؟؟

فقط من باب النصيحة من أخ لأخيه، إسمع ما قلته لك وإعمل على تنفيذه أنت وغيرك وجميع من يقرأ خطي هذا يا أخي الحبيب.

حافظوا على لغتكم العربية من الضياع والعولمة، ولا تعتبر هذا إستهزاء يا أخي بل هو نصيحة من أخ لأخيه.

هذا ما قصدته يا أخي الكريم، ورب الكعبة لم أقصد الإستهزاء بشخصك لأنني لا أعرفك، وليس بي طبع الإستهزاء قدوة بنبي الأمة عليه أفضل السلام، هذا كان مقصدي ياأخي ولم أقصد الإستهزاء بشخصك على الإطلاق.

هذا كل مافي جعبتي، ولن آزايد على كلام الأحبة وكلنا بشر نخطئ.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    CCIE Voice # 26926
    CCIE R&S # loading
    اللهم لك الحمد والشكر حتى ترضى ... ولك الحمد والشكر إن رضيت

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lumark_s مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    يا رجل ما خطبك؟؟؟ وما به أسلوبي؟؟ هل أخطأت في حقك؟؟ أو أسأت لك؟؟ أنا صدقاً محتار!

تقول لي يا ريت يكون إسلوبي مع الناس أفضل من هذا، ماذا فعلت أنا؟؟ كل ما هناك أنني نصحتك نصيحة لله تعالى، ومن ثم حررت لك مخالفة على تطاولك على أحد الأعضاء وأحد أعمدة الإدارة، هذا كل ما قمت به، فأين الخطأ فيما فعلت وفي إسلوبي يا أستاذ؟؟

هان عليك القسم يا أخي أن تحلف بالله العظيم بأنك لم تخطىء؟؟؟ فعلاً حسبي الله ونعم الوكيل، يا راجل هل القسم هين عندك لهذه الدرجة؟؟ لا حول ولا قوة إلا بالله.

ثم أنا قلت لك إقتدي بالرسول الأعظم، فما العيب في هذا يا رجل! أنت رددت على كاتب الموضوع بشكل سلبي، وإتهمت الرجل بأنه كاذب وإتهمته بأنه غير محترم، ولم يكن داعي لكل هذا الرد من طرفك، فهل تعي ما تكتب أخي الكريم؟ أم أنك بأن ردك كان عادي ويخلو من أي إسائة؟؟

بعدين أنا لم أستهزئ بك أخي الكريم، انا نصحتك بأن تحسن من لغتك العربية والتي يبدو أنها لغة عولمة من الطراز الحديث، هل قرأت ما كتبته يداك؟؟ أين الخطأ في هذا؟؟ هل تعتبر النصيحة إهانة؟؟ فعلاً الدنيا آخر زمن!!!

أنا أحزن لما أشوف عضو في هذا المنتدى بمثابة الأخ عندي أن تكون هذه هي طريقة كتابته وهكذا هو فهمه لللغة العربية، هذا ما يحزنني، ولما أستهزء بك يا أخي وأنا لا أعرفك، وقد تكون أحسن مني وأتقى مني؟؟

فقط من باب النصيحة من أخ لأخيه، إسمع ما قلته لك وإعمل على تنفيذه أنت وغيرك وجميع من يقرأ خطي هذا يا أخي الحبيب.

حافظوا على لغتكم العربية من الضياع والعولمة، ولا تعتبر هذا إستهزاء يا أخي بل هو نصيحة من أخ لأخيه.

هذا ما قصدته يا أخي الكريم، ورب الكعبة لم أقصد الإستهزاء بشخصك لأنني لا أعرفك، وليس بي طبع الإستهزاء قدوة بنبي الأمة عليه أفضل السلام، هذا كان مقصدي ياأخي ولم أقصد الإستهزاء بشخصك على الإطلاق.

هذا كل مافي جعبتي، ولن آزايد على كلام الأحبة وكلنا بشر نخطئ.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حصل خير احنا اخوات فى المنتدى و شكرا على نصيحتك يا اخ لومارك انا ممكن اكون فهمت غلط شكرا

عضو برونزي الصورة الرمزية C|EH

هناك موضوع مثبت لطلبات التوظيف ،،

الموضوع مخالف ،،
    [SIZE=3][B][CENTER][IMG]https://www.arabhardware.net/forum/signaturepics/sigpic15315_1.gif[/IMG]
    CyberCrime Investigator
    C[COLOR=Red]|[/COLOR]EH - C[COLOR=Red]|[/COLOR]HFI - MCSA - CWSP - CWNA - Netwok+ - MCTS
    Member of International Information Systems Forensics Association[/CENTER]
    [/B][/SIZE]

مسئول الإعلام الإلكتروني الصورة الرمزية Iraq IT

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة C|EH مشاهدة المشاركة
    هناك موضوع مثبت لطلبات التوظيف ،،

الموضوع مخالف ،،
    حذفت الموضوع كون الاخ Hardware والادارة قررت السماح بمواضيع التوظيف.

خلي الادارة تتحمل اي نتائج من هكذا مواضيع لاني لن اتدخل مطلقا.
    .
    " وخذ من حياتك لموتك "

لا ترسل لي رسالة خاصة ... اذا لديك أي سؤال ضعه هنا

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة