صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3
النتائج 31 إلى 33 من 33

الموضوع: شروحات الفيديو في منتدي و جامعة عرب هاردوير

عضو

رد: شروحات الفيديو في منتدي و جامعة عرب هاردوير

السلام عليكم رحمة الله بركاته
    اخي العزيز محمد
    انا خبرتي في الحياه علمتني أن اللي بيعمل شئ لله عمر ما أجره بيروح وان اللي بيعمل شئ للناس فمنهم الكويس منهم الوحش والردود بتاعتهم بتختلف حسب ظروفهم و حسب طباعهم وحسب تربيتهم
    اكيد اللي شكروك وحبوك ودعولك اكتر بكتير جدا جدا جدا من اللي هجموك
    احنا داخلين على رمضان و ده شهر كريم سامح الناس ديه متعرفش ظروفهم ايه ممكن المحتاج لكورس ومحتاج لشغل و محتاج لفلوس وامله كله معلق عليك يا محمد هوا مش شايف ظروفك هوا كل اللي في دماغه ظروفه هوا يا محمد و يمكن اخطأ في التعبير او كان رده همجي نتيجه لبيئه اللي اتربى فيها ومكنش يقصد من كل ده الاساءه
    طبعا ان معرفش ظروفك ايه بس انا عن نفسي كل التوفيق اللي اتوفقته في حياتي في الفتره اللي فاتت انا متخيل انه كان بسسب دعوات الناس ليا من خلال مساهامتي البسيطه ليهم يمكن اقاها يا محمد اني دخلت العناية المركزه لقسم القلب و قعدت اربع ايام وخرجت على الاستعداد للسفر لمصر لعمل عمليه في القلب ولكن الحمدلله و توفيقه 3 اسابيع اعقدتها في البيت مع عاج بسيط جدا كانت كفيله بعلاجي واني ارجع زي الاول تاني طبعا مع مجموعه اخرى من المشاكل و حالة الوفاه بس ان مع العسر يسرا
    خليك احسن مهم و قدم اعمالك لله و ملكش دععوه بالناس
    اخوك اللي اكبر منك سنا
    احمد جوده
    بك أستجير ومن يجير سواكا .. فأجر ضعيفا يحتمي بحماك !!
    إني ضعيف أستعين على قوى .. ذنبي ومعصيتي ببعض قواكا !
    أذنبت ياربي وآذتني ذنوب .. مالها من غافر إلا كا !!
    دنياي غرتني وعفوك غرني .. ماحيلتي في هذه أو ذا كا !!

عضو

بشمهندس محمد سمير كل سنة وحضرتك طيب اولا ومبروك لجوازك ثانيا وربنا يوفقك ويكرمك يا رب

انا عاوز اقول بجد كلمتين بجد وبمنتهى الامانه وبصراحة لاني معروف اني صريح جدا

بجد ربنا يباركلك حضرتك وغيرك وكل انسان بيساهم في نقل معلومه ولا خبرة ولا نصيحة لغيرة
    وطبعا مش منتظرين الا الثواب ورضا ربنا
    يجب على كل عضو احترام وتقدير والاعتراف بالشكر والعرفان لكل واحد سهر وتعب واجتهد في نقل المعلومه
    وحضرتك بصراحة عملت مجهود ربنا يباركلك عالي جدا

ارجو من الاعضاء الي بيردو وبيقولوا كلام غريب ويضايق ان يتوقفوا عن هذة الردود وممكن انكم تجبروا الراجل على انه يكمل عارفين ازاي باحترامه وهو يستحق الاحترام اصلم مش مقدرين اد ايه الناس دي بتتعب بجد الشرح
    ده مش سهل زي ما انتو متصورين تخيلو الراجل مش بيحضر وبس دة بيظبط الكلام ويشغل برامج ويرفع على النت بجد ربنا يجزيه خير بجد
    ارجو انكم تفهمو انه حتى لو مكملش الكورس لاي سبب وانتو عارفين الدنيا متقللوش من شائنه بالعكس اسمه سيظل محفور بالذهب في الموقع كفايه سهرة وتعبه على ايصال المعلومه
    وارجو انكم تفهمو الراجل جزاه الله خير وانا عارف شرحة عنده ضمير بجد وعاوز يوصل كل الي عنده وده شيء جميل
    ارجو عدم الاتكاليه على الغير الدنيا مش حتقف لو البشمهندس مكملش لظروف المجال دراستة موجوده
    في الكتب والاسطوانات التعليميه بكل انواعها متتهجموش على الراجل لانه ماذنبش بالعكس
    وكتر الف خيرة هو وغيرة بانهم على الاقل بيفتحو الطريق ليكم وانتو بعد كده تكملو المشوار

يا عرب يا عرب اكبرو ا بقى اكبروا تعالو نشجع بعض بدل ما نبهدل في بعض

ارجو انك متزعلش يا بشمهندس محمد وربنا يوفقك يا رب وسيبك من كل الي بيحبطك كلنا بنحبك وبنشجعك

بشمهندس محمد عاوز اقول لحضرتك راي شخصي ارجو انك تتقبله مني انا شايف الزمن بتاعنا كده

ما دام حضرتك بتعمل كده لوجه الله والناس الي بترد بمجامله وتحيه كتر خيرهم وواثق من الي حضرتك بتعمله
    خلاص توكل على الله متخليش حد ابدا يحبطك وكلنا معاك ونصيحة من اخ صغير متحطش كلام الناس في دماغك

لان زمنا غريب لو الواحد نجح يقولو نجح علشان مثلا واسطه كوسه حظ :D ولو فشل يقولو ده علشان هو اساسا فاشل او ملهوش فيها
    فبجد سيبك من كلام الناس المحبطه وكمل وكلنا معاك

واتمنى لحضرتك وكل الاعضاء التوفيق من القلب وتحية شخصية مني لحضرتك فعلا لانك تستاهل كل خير

Ahmedhalo
    حان الوقت لكي تصبح محترف
    www.ahmedhalo.com

عضو

لكم اخواني المشرفين المغاوير كل الاحترام والتقدير

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3