شكرا على المراجعة الجميلة العضو :أحمد عنتر 2009
انا كنت محتار جدا فى هذا الجهاز وان شاء اللة هشترية فى خلال ايام بس كان ليا استفسار
1-ياترى اية خامة الجهاز ميتال ولا بلاستيك وهل ياترى الخامة بعد استخدامك بتستحمل الشغل

2-بالنسبة للبطارية انت وضحت كل حاجة عنها ولكن السوال انا هستخدم الاب لساعات طويلة بين العاب وتصفح وسماع افلام فيا ترى استخدام الشاحن والبطارية هيكون ازاى هل هفضل حطة على الشاحن طول الساعات دى ولا اشحنة واشتغل بطارية واستنى تخلص وهل موضوع بيلد ان واربع خلايا موثر ولا عادى زى بقيت الابات ....ياريت تقولى انت بتستعمل الاب ازاى طريقتك الشخصية

3-بالنسبة لموضوع عدم وضوح الشاشة هل بعد ما بتتظبط زى حضرتك ما قلت هل بيكون عدم الوضوح ظاهر حاجة تتضايق ولا بتبقى عادى

4- بالنسبة لالعاب بتلعب وانت موصل الشاحن ولا من غيرة وهل بتفرق لان فى ناس بتقول الالعاب بتبظئ بعد فصل الشاحن

5-بالنسبة للحرارة حضرتك بتقول ان مفيش احساس بالحرارة اثناء اللعب ياترى دا لوقت قليل ولا لساعات ياريت توضح اكتر مدة شغلت فيها العاب وهل كان فية احساس بالحرارة عالى ولا لا وهل ياترى ممكن يستحمل الاستخدام الطويل لعدة ساعات ولا بيسخن وبردة اكتر وقت تم تشغيل الاب خلالة

معلش انا عارف ان الاسئلة طويلة ورخمة بس اعزرنى ان دماغى هتشت من المقارنات والابات بس احب اسمع اجاباتك بعد التجربة الفعلية مش كلام نظرى على النت وخلاص وشكرا مقدما ياباشا