النتائج 1 إلى 15 من 46

الموضوع: [ مقـال تقني ] كل ما يلزمك معرفته عن كسر سرعة البطاقات الرسوميه

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
    إداري الصورة الرمزية Yasser

رد: كل ما يلزمك معرفته عن كسر سرعة البطاقات الرسوميه / كسر سرعة بطاقة GIGABYTE XTREME GTX 1060

والله ياجماعه مش حكايه قلب جامد .....لو فى مخاطره على الكارت ماكنتش جربت ولا كان المنتدى اقترحها اصلا ....الموضوع زياده تردد بدون زياده فولت والمعلوم ان البطاقات فيها مساحه تسمح ...ولو خرج الاختبار هاترجع القيم للوراء قليلا وتجرب او حتى ترجع القيم الافتراضيه وخلاص .....فقط من يستخدم الMSI AFTERBURNER لاول مره هو من يستصعب الامر .... فى السنه الماضيه كنت جربت على ال750TI من نفسى والله واستفدت بالكسر ايضا.

إداري الصورة الرمزية N3V3RMiND.2016

رد: كل ما يلزمك معرفته عن كسر سرعة البطاقات الرسوميه / كسر سرعة بطاقة GIGABYTE XTREME GTX 1060

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phenomenon مشاهدة المشاركة
    بص يا اخ مصطفي حمل اخر اصدار من برنامج 3DMARK
    Futuremark 3DMark Professional Edition v2 2 3509-NEWiSO

هتلاقي مرحلة فاير سترايك بداخله و ده رابط على الليش
    https://www.torrentleech.org/torrent/830639
    و في انتظار النتائج
    بدأنا التحمبل و سوف اقوم بعرض النتائج فور الانتهاء ان شاء الله.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phenomenon مشاهدة المشاركة

انا مخدتش بالي من النقطه دي الا دلوقتي

الواضح فعلا ان مفيش تفاعل بسبب خوف الناس خلاص مفيش مشاكل
    انا في انتظار اصحاب القلوب الجامده زي الأخ ياسر وزي دول و دول و دول زي الملايين
    انتا فهمتنى غلط يا اخى العزيز,
    انا فضلت امبارح اختبر الكارت الى الفجر و كان قصدى انى هاكمل بعدين و مع ذلك كملت للأخر و فى النتيجه الاخيره هى دى اقصى حد للكارت عندى زيادة 150 للنواه و 1000 للذاكره.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yassernageb62 مشاهدة المشاركة
    والله ياجماعه مش حكايه قلب جامد .....لو فى مخاطره على الكارت ماكنتش جربت ولا كان المنتدى اقترحها اصلا ....الموضوع زياده تردد بدون زياده فولت والمعلوم ان البطاقات فيها مساحه تسمح ...ولو خرج الاختبار هاترجع القيم للوراء قليلا وتجرب او حتى ترجع القيم الافتراضيه وخلاص .....فقط من يستخدم الMSI AFTERBURNER لاول مره هو من يستصعب الامر .... فى السنه الماضيه كنت جربت على ال750TI من نفسى والله واستفدت بالكسر ايضا.
    و انا ايضا استفدت كتير والله و خصوصا ان الفريمات ارتفعت بشكل ملحوظ فى عدة العاب.

المفضلات