النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: بلاى استشن 2 للبيع و معاه مفاجأه

  1. #1
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    المشاركات
    32
    معدل تقييم المستوى
    0

    بلاى استشن 2 للبيع و معاه مفاجأه



    بسم الله الرحمن الرحيم

    السلام عليكم


    اسم المنتج:بلاى استيشن 2 slim رمادى

    المكان :الاسكندريه

    السعر: 800 جنيه نهائى "تمنه 1000 جنيه فى المحلات"

    نوع: العرض بيع او استبدال بجهازwii مع دفع الفرق


    الوصف:

    انت :هو ليه الجهاز غالى كدة يا عم ؟ما تبحبحها شويه!!!

    انا:الجهاز دة كان جاى من امريكا بس طبعا صنع الصين لان كل البى اس 2 الرفيع بيكون صينى دة شىء معروف

    و كمان الكل عارف ان الرمادى دة نادر فى مصر و انضف من الاسود الموجود فى المحلات

    لان الاسود مش بيكون فيه مروحه تبريد لكن الرمادى فيه مروحة

    و بعدين الجهاز نظيييف جدااااا و هتشوف بنفسك

    انت:طب الجهاز شكله عامل ازاى؟؟؟؟

    انا:

    شبه دة بالظبط و معاه دراع ابيض و دراع اسود شبه الى فى الصورة بالظبط

    انت:الجهاز بيجى معاه ايه؟؟؟

    انا:الجهاز معاه 2 يد و كل الكابلات و ميمورى كارد و بيشتغل على هارد كمان


    انت:طب و ايه المفاجأه الى بتقول عليها دى؟؟

    انا:المفاجأه هو ان معاه اكتر من 350 جيجا العاب مجانيه من اول ما طلع لحد 2010

    يعنى هتشتريه و متشلش هم شراء "الالعاب الواحدة ب 15 جنيه فى المحلات"

    و كمان هعلمك ازاى تشغل الهارد عليه و ازاى تنسخ الالعاب على اسطوانات


    انت:طب ماتخذنيش المثل بيقول حرص و لا تخون انا اول مرة اتعامل معاك اضمن منين ان الجهاز كويس و اقدر اجيبك تانى ازاى؟

    انا:يا سيدى انت هتجيلى البيت و هشربك كازوزة كمان اه و ربنا

    و كمان هتاخد اسمى من البطاقة و لو عاوز اى ضمانات انا تحت امرك

    و بعدين انا ساكن فى بيت عائله يعنى الى ساكن فوقيا و تحتيا خالاتى و خيلانى يعنى مش هعرف اهرب ههههههههههه

    اعتقد كدة متقلقش من نحيه الضمان

    انت:طب سلام بقى عشان الحق اتصل بيك

    انا:و انا فى من انتظارك

    و لو فى اى استفسار انا تحت امرك و دة ايميلى

    joe_elkaid@yahoo.com

    رقم الموبايل

    0182536606

  2. #2
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    المشاركات
    32
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: بلاى استشن 2 للبيع و معاه مفاجأه

    للرفع يا شباب

  3. #3
    عضو الصورة الرمزية amr5500
    تاريخ التسجيل
    Sep 2005
    المشاركات
    175
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: بلاى استشن 2 للبيع و معاه مفاجأه

    هو اي جهاز صغير ممكن يركب له هارد؟
    انا عندي واحد سيلفر نفس الشكل
    فياريت تقولي ازاي اشغل عليه هارد
    والف شكر

  4. #4
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    المشاركات
    32
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: بلاى استشن 2 للبيع و معاه مفاجأه

    اكيد يا باشا تقدر تشغل عليه هارد بس usb

    حضرتك ادينى اميلك و انا هقولك ازاى ان شاء الله

  5. #5
    عضوية جديدة
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    المشاركات
    32
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: بلاى استشن 2 للبيع و معاه مفاجأه

    للرفع و التذكير

  6. #6
    عضو الصورة الرمزية amr5500
    تاريخ التسجيل
    Sep 2005
    المشاركات
    175
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: بلاى استشن 2 للبيع و معاه مفاجأه



    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudkida مشاهدة المشاركة
    اكيد يا باشا تقدر تشغل عليه هارد بس usb

    حضرتك ادينى اميلك و انا هقولك ازاى ان شاء الله

    الف شكر علي ردك
    وياريت تقولي الطريقه وجزاك الله خيرا

    amr5500@yahoo.com

    تحياتي

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 29-04-2012, 04:56
  2. [مشكلة محلولة] استفسار لدي جهاز لابتوب معاه وندوز 64-bit إذا ركبنا معاه ....
    بواسطة Bahammiedm في المنتدى مشاكل الحاسب وحلولها
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 23-02-2012, 21:37
  3. بلاي ستشن 2 للبيع
    بواسطة Shata_150 في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 05-10-2010, 19:51
  4. للبيع بلاي ستيشن 3
    بواسطة Elmokadim في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 28-07-2010, 09:29

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •