النتائج 1 إلى 11 من 11

الموضوع: موجود أكونت مصرى لموقع SceneAccess بيفر كبير جدا 6 تيرا وشويا

عضو برونزي

موجود أكونت مصرى لموقع SceneAccess بيفر كبير جدا 6 تيرا وشويا

الأكونت مصرى
    البيفر 6.8 تيرا
    ومعاه الاميل
    ومعاه البن كود

انا عايز موقع عالي فقط مقابل الحساب بتاعى
    للتواصل roroto2000@yahoo.com

بروفز الاكونت
    التعديل الأخير تم بواسطة SR123 ; 09-02-2013 الساعة 20:39
    [SIZE=3]
    [/SIZE][B][SIZE=3]
    [/SIZE][/B]

عضو

رد: موجود أكونت مصرى لموقع SceneAccess بيفر كبير جدا 6 تيرا وشويا

ليك رساله على الخاص يا غالى

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7miid مشاهدة المشاركة
    ليك رساله على الخاص يا غالى
    تم الرد
    [SIZE=3]
    [/SIZE][B][SIZE=3]
    [/SIZE][/B]

عضو

انا اسف مبدئيا ( لية ؟؟؟ ) هقولك
    العضو SR123 هو نفسة العضو فى منتدى torrentinvites.org وطبعا حضرتك خدت بان هناك لانك اشتكيت واحد من الاستاف انه طلب منك بروف لتراكراتك وانت قديم وعندك فيد باك كتير
    فالمهم انك شديت مع المدير فطردك من هناك لمده اسبوع بس بعد ما وصلتلة كام رسالة من كام عضو بيتهموك بالغش او النصب ( زى ما تسميها ) فالمدير طردك للابد
    دى صورة رفعها المدي من الرسايل اللى وصلتلة

واخر واحد فيهم
    بيقول انه خد منك اكونت سين اكسيس وخد بان عشان الابلود طلع معمول من الغش وهو دفعلك 30 يورو فبعدين لما قالك فانت قولتله ان بتعمل على واحد تانى تبفره او تجبلة دعوة وهو عنده جميع المحدثات وبيقول ان الاكونت اللى اتقفل كان 8 تيرا وفى شكاوى تانية

المهم انا مش جاى اسوأ سمعتك انا غرضى مش عاوز اى عضو ينضحك علية من اى حد ( مش قصدى عليك بالذات ) لان اى حد بيشترى فهيخسر فلوسه او يبدل فيخسر اكونت كويس مقابل حاجة مش مضمونة واحتمال تتقفل وهو مش ليه ذنب زى ما حصل للعضو اللى بيشتكى فى الصورة

على العموم فى انتظار ردك لو فى حاجة من اللى قولتلها غلط مع انى متأكد بنسبة 1000000 % من كلامى

عضو برونزي

لو تعرفنى حقيقى مكنتش كتب المشاركة ده نهائيا

بخصوص مشاركتك انا فعلا Roses Violet وعضو كبير ومعروف هناك , بس ليه مسألتش نفسك ليه انا واخد 359 فيد باك فى مدة لا تتجاوز 9 شهور , أكيد انا مضحكش عليهم كلهم والا ابقى شيخ منصب
    تقدر تبحث عن كل الجيفات بتاعتى هناك وتعرف مين هو الراجل اللى انت كتبت تعليقك السخيف ده وبعدين تحكم عليا وتعرفنى
    بعد ما تشوف ايه اللى مكتوب عنى فى الفيد باك , ابعت للمشرفين والادمن هناك وقولهم مين هو انا , وهل انا كويس ولا لأ
    دا حتى ذا تريدر لما ادانى باند كتب عنى رجل جيد ولكن غبى , معنى انه معترف انى انا انسان جيد
    صدقنى انت متعرفش اى حاجة عنى ولا تعرف انى انا ساعدت اد ايه معظم الناس هناك حتى thetrader انا ياما ساعده كتير مجانا بس هو زى القطط

بخصوص سبب الباند
    الباند فى الاساس لانى انا شديد مع مشرف هناك (للعلم المشرف ده يعرفنى كويس وانا ياما بعته حسابات فى الجيفات مجانا حتى قبل ما يبقى مشرف)
    وبعد كدا شتمت Thetader لانى كلامه معبجنبنش فأعطانى باند لمدة اسبوع

بعد كدا الراجل اللى انا بعتله اكونت الاكسيس سينس بعد المشكلة اللى حصلت بينى وبينه لانه انسان غبى لم يتلزم القواعد اللى انا قلتها ليه فالحساب اتقفل وخد انا باند للأبد
    بس بعد مانا خدت باند اسال نفس الراجل انا عملت اييه معاه
    بعتلى رسالة على الياهو طلب مساعدتى بالرغم انى انا خدت باند للابد بسببه ولكن مخلصنيش وساعده واسأله انا عملت ايه تانى معاه حتى بعد ما انا خدت باند

ملخص الكلام ده كله اللى يقدر يفهمه يقدر يعرف مين انا والاعوذ بالله من كلمة انا
    [SIZE=3]
    [/SIZE][B][SIZE=3]
    [/SIZE][/B]

عضو برونزي

ابحثوا عن جيفاتى هناك فى المنتدئ
    https://torrentinvites.org/members/roses-violet/

وشوفوا الناس بتقول ايه عنى هنا
    https://torrentinvites.org/itrader.php?u=11518

وابعتوا رسائل للمشرفين والادمن واسالوا عنى وشوفوا هيقولوا ايه
    https://torrentinvites.org/itrader.php?u=11518
    [SIZE=3]
    [/SIZE][B][SIZE=3]
    [/SIZE][/B]

عضو

ياه اخيرا رديت انا كنت منتظر ردك بفارغ الصبر
    بلا فيد باك بلا بتاع الفيد باك ده انا لو عاوز اعمل العدد اللى انت عملتة فى مده اقل اعمل ياعم انت بتتكلم فى اية فى ناس معاها دعوات لا نهائية من اى تراكر مستواه تحت الصفر بتوزع على الاعضاء الجدد وبيخدوا فيد باك بسهولة
    تانى حاجة انت من النوع اللى بتجمع اكونتات وده عشان تبيع صح ومش تقولى مش حصل عشان مش ابدأ اجيب مشاركاتك وكل ما يثبت اللى انا بقوله
    ثالثا المدير هناك فعلا قال عليك انك كويس فى اول رد ليه انما باين عليك انك بعد ما اطردت نسيت الموضوع لان المدير قال عليك بعد كده حاجات تقدر تتأكد منها بنفسك
    زى انك بعديها عملتلة اضافة على
    gtalk
    وبعتله
    fuck you

بص نصوص رسايلة
    I said "not that smart" but i should say "IDIOT".
    My bad !

This IDIOT added me on gtalk and said "fuck you".

TI has 1 less idiot from now on.
    Banned permanently.

التانية

I was sure i did the right thing with this idiot, but some guys confirmed i was right.
    I got 3 PMs the next day about Roses Violet, so i am sure that MANY more guys got screwed from this retard.

I am really wondering why don't you report these idiots earlier you guys...

If the users who sent me these PMs, want to mention their usernames, i will do it. I just didn't want to share a PM, without their permission.

وبعديها الصورة اللى فى ردى اللى فوق وحكاية ان الراجل اللى انت بعتله السين اكسيس ومش عمل الى انت قولتلة علية ازاى مش فاهم ده بيقول الابلود معمول بالغش

اما من ناحية اسأل المدير هناك عنك انت تؤمر اسأله واجبلك رده واحطة فى الموضوع ياسيدى ( غالى والطلب رخيص )

عضو برونزي

ابحث كويس عن الجيفات العالية اللى انا عملتها , لانى مش معقولة اعمل كل الجيفات عالية , لازم اعمل برطو جيفات متوسطة وضعيفة

الفيد باك ده اتحداك انك تعمل 200 فيد باك فى شهرين وانا بفضل عملت فيد باد من تبادل وجيفات 156 فى شهر واحد فقط , والفيد باك بيجي من ثقة الناس فى التعامل معاك , مش عمال على بطال بتيجى ولا بالسهولة انها تيجي
    شوف تصنيف الفيد باك فى الموقع هناك وهتلاقينى انى انا مصنف فى الموقع كرجل ثقة بالرخم حتى انى بالى مدة واخد بان ولكن مكانتى للفيد باك محفوظة

بخصوص الغش : تعرف الطريقة والقوانين لو انت مصرى فى موقع السينس اكسيس
    بمعنى : انى انا مصرى ودخلت على السينس اكسيس وانا محجوب , تعرف يعلموا لما يشوفوا تعليق ليا , اكيد هاخد باند
    وده سبب غلق الاكونت فى السينس اكسيس , قلته متعلقش ولا تعمل اى مشاركة ولكن هو خالف ذلك علشان كدا خد باند هناك
    نفذ كلامى بالحرف الواحد وانت فى الامان ولو خالفت متشكيش , ده اللى انا قصده مع اكونت السينس اكسيس

افهم الكلام الاول قبل ما تكلم ويا ريت يكون عندك نظرة ادق واوسع علشان تلم جوانب الموضوع كلها مش تكلم وانت فاضي
    مش هتيجى انت مع احترامى او غيرك يتكلم كلمة غلط عنى لانى انا بعدين عن اى موضع للشبوهات ولله الحمد وبشاهدات مئات من الناس اتعاملت معاها
    التعديل الأخير تم بواسطة SR123 ; 09-02-2013 الساعة 23:00
    [SIZE=3]
    [/SIZE][B][SIZE=3]
    [/SIZE][/B]

عضو

امممم انا مش عارف ابدأ منين
    اولا بحكم انك تاجر ( يعنى بتبيع دعوات و اكونتات تورنت ) فأكيد هيكون معاك دعوات واكونتات اكتر منى ومش لزماك ومستواها ضعيف فتبعتها للناس اللى لسة داخله جديد وتاخد فيد باك وكمان تبادل اى حاجة باى حاجة مش لزماك فى سبيل الفيد باك
    انما انا مش معايا غير حاجات معينة محتاجها كلها ومش معايا منها اتنين لانى مش بجمع زى حضرتك
    اما من ناحية الراجل اللى خد سين اكسيس انا بتكلم على اللى هو قاله وبعدين ده هو مش اشتاك دى كانت رسالة شكر للمدير على انه بندك
    صح نسيت انت بتقول اتبندت عشان شتمت المدير ازاى يعنى ده هو حذرك انك تتكلم مع اى مشرف بطريقة وحشة لاما هيبندك فانت قولتلة مش يهمك فبندك
    وعلى فكرة لما بندك فى 3 مشرفين عملوا لايك للمشاركة بتاعة التبنيد اللى عملها المدير ده غير 3 اعضاء بردو عملو لايك
    اخيرا بعد اذنك مش تتكلم بطريقة مش كويسة زى ( تعليقك السخيف , انت فاضى , افهم الكلام ) عشان انا كل كلامى مش تعدى ما حدث بالفعل وبالادلة اما حكاية انك رجل ثقة هناك لغاية دلوقتى فالبتأكيد نسيو يحدثوا القائمة

عضو برونزي

الظاهر انك معندتش كلام تقوله وبتكلم وخلاص
    انا قلتلك برطو خليك واسع الاوفق علشان تلم جوانب المواضيع اللى انت مش عارف ترد بيها عليا الى الان , وده لانك متعرفش الموجود خلف الستار

بخصوص الجيفات : فعلا انا معايا اكتر من حساب لأى موقع ولكن كلها ولله الحمد حسابات شريفة ولا سارقها من اى شخص ولا ضحكت بيها على حد , ده حسابات زيادة وعملتها جيف , ايه المشكلة فى كدا , مش احسن مأكون بخيل ومعملش اى جيفات ويا ريت
    ده معظم الجيفات اللى انا عملتها : https://torrentinvites.org/f30/seedb...37/#post177222

تصنيف الفيد باك أهو بيكون لأفضل اعضاء عندهم فيد باك وبيكون الناس الثقة الاول لانهم ليهم اولوية فى الثقة

اخر حاجة بقى بخصوص انى اتكلم كويس معاك , فأنا مقلتش غير وصف ليك ولكلامك لانك فاضى فعلا من المعلومات وغير ملم بها نهائيا
    غير انك معندش خبرة ولا لابقة مع الناس , ده حقيقى مش شتيمة
    كلامك ليا فى البداية وانت عارف انى انا العضو Roses Violet كان غلطتك من الاول , لانى عضو بالحجم ده اكيد فى حاجة غلط مش واضحة للناس علشان كدا خد باند
    التعديل الأخير تم بواسطة SR123 ; 10-02-2013 الساعة 00:06
    [SIZE=3]
    [/SIZE][B][SIZE=3]
    [/SIZE][/B]

عضو برونزي

انت بتكلم عضو قديم فى التورنت
    عضو عمره ما ضحك على اى شخص او نصب على اى شخص او سرق أى شخص
    وعمرى ما طمعت فى حاجة مش بتاعتى ولا ليا
    انا عضو صفحتى بيضة والحمدلله فى التورنت

ولكن ان اخفى السر كثرة الشكوك وده اللى انت مش فاهمه لحد دلوقتى
    التعديل الأخير تم بواسطة SR123 ; 10-02-2013 الساعة 00:10